SX16 Tilmelding

Sailxtreme 2016

Notice of Race og arrangementsinvitation kan downloades eller læses nedenfor.

Tilmelding kan ske via link pr klasse i oversigten herunder. Her vises også listen med tilmeldte, men bemærk at den er tidsstemplet og ikke nødvendigvis opdateret før stævnets tilmeldingsfrist er udløbet.

BEMÆRK. Online tilmelding lukker torsdag den 12. maj kl 10.00. Tilmelding herefter er kun mulig efter aftale med stævneledelsen (mail sailextreme@kerteminde-sejlklub.dk)

Bane

Laser
wpt-laser_standard

Deltagerliste

Tilmelding sker via Kerteminde Sejlklubs Nemtilmelding som er en samlet oversigt med alle Kerteminde Sejlklub stævner/løb som det er muligt at tilmelde sig.

Sailextreme tilmeldinger er vist i oversigten pr klasse og genkendes nemt på logo.

Laser er lavet med 3 forskellige billettyper (4.7, Radial og Standard) som vil blive vist på deltagerlisten. For alle andre klasser vises navn og sejlnummer på deltagerlisten.

Man kan ikke lave tilmelding uden betaling af selve stævnegebyret. Bemærk forretningsbetingelserne som skal accepteres. Kerteminde Sejklub betaler de generelle systemomkostninger og pålægger ikke gebyr for dette, men det enkelte betalingskorts udbyder kan have et gebyr, typisk 1-2 kr som betales af kortejeren som tillæg på kortet.

Tillægsydelserne (camping og tune up for optimisterne) kan vælges og betales senere (der vil være link til dette i kvitteringsmail som automatisk udsendes af systemet).

Deltagere kan selv foretage afmelding og automatisk få refunderet det indbetalte beløb indtil tilmeldingen er bindende, (29.april 2016 hvorefter der er forjhøjet tilmeldingsgebyr som annonceret i NoR indbydelsen.

Også dette er der link til i den kvitteringsmail der udsendes efter tilmelding.

Deltagerne kan selv ændre navne og andre oplysninger, også dette er der link til i den tilsendte kvitteringsmail fra tilmeldingen.

Grundet forskellige gebyr og eventuelle refunderinger kan flytning af en deltager til en anden klasse kun ske ved at afmelde før tidsfristen og derefter tilmelde i den nye klasse.

Det er altså vigtigt at gemme kvitteringsmail fordi den både er adgangsbilletten og er muligheden for selvbetjening.

Hvis man har problemer med dette kan Sailextreme stævneledelsen hjælpe med at oprette, rette og slette tilmeldinger via vores administrationsmodul. Kontakt stævneledelsen via mail.

SX16 Banekort samlet

Banekort 2016

(kan uden yderlig annoncering ændres frem til start på registreringstidpunkt og slut på tilmeldingsfrist).

Se foto fra forberedelserne.

Sailextreme NoR og SI.

Engelsk version til orientering. Stævnets sprog er Dansk.

Indbydelse:

SE_NoR_2016⇓ PDF til udskrivning.

Hvis der kommer væsentlige ændringer til NoR vil det blive annonceret som →meddelelse.

Sejladsbestemmelser:

SE-SI-engelsk-2016⇓  PDF til udskrivning. Kan ændres uden yderlig annaoncering frem til stævnestart.

Sailextreme NoR og SI

Torm Grand Prix for Optimist A, Zoom8 og Feva

SE_indbydelse_GP_2016⇓PDF til udskrift

Sejladsbestemmelser:

SE-SI-GP-2016⇓ PDF til udskrift. Kan ændres uden yderlig annaoncering frem til stævnestart.

Sailextreme NoR og SI

For andre klasser end Torm Grand Prix klasserne

SE_indbydelse_ovrige_2016⇓ PDF til udskrift

Sejladsbestemmelser:

SE-SI-ovrige-2016⇓ PDF til udskrift. Kan ændres uden yderlig annaoncering frem til stævnestart.

Status på tilmeldte :

[WLS id=”2360″]