Generalforsamling

• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Generalforsamling

november 3, 2015: 19:30 - 21:00

Klubben afholder ordinær efterårsgeneralforsamling i henhold til vedtægterne paragraf 7

Tirsdag den 3. november 2015 kl 19.30 i Sejklubbens Restaurant, Marinavejen 2, 5300 Kerteminde.

Dagsorden for den ordinære generalforsamling i november måned vil mindst indeholde følgende punkter:

1. Valg af dirigent.
2. Repræsentantskabets beretning for den forløbne periode.
3. Kassererens beretning for den forløbne periode og regnskabsorientering pr. 30. september for indeværende år.
4. Behandling af indkomne forslag.
5. Valg af klubbens formand.
6. Valg af medlemmer til repræsentantskabet (udvalgsformænd) og deres suppleanter.
7. Eventuelt.

Endelig dagsorden meddeles senest 8 dage før generalforsamlingen.

Forslag, der ønskes forelagt generalforsamlingen til vedtagelse, skal være repræsentantskabet i hænde senest 8 dage før generalforsamlingens afholdelse, dvs senest mandag den 26. oktober kl 20.00. Modtagne forslag offentliggøres senest 4 dage før generalforsamlingen, dvs senest 30. oktober kl 20.00

BEMÆRK Generalforsamlingen er noteret til 10. november (Mortensaften) i den udsendte papir kalender. Det er ændret til 3. november.

Jørgen Larsen
Formand Kerteminde Sejlklub