7 sep 2018

Afriggersejlads

Som nyt i år vil vi inviterer til H-båds race. Lørdag den. 6 Oktober 2018.

Vi mødes kl. 9.00 til morgenkaffe m/brød.

Under morgenkaffen vil der være skippermøde, hvor der er info om løbet og regler.
Flight skemaet vil blive præsenteret.
Der sejles 2 indledende sejladser for hvert hold (6 hold af gangen, hvis der bliver 18 hold som max)
De 6 bedste hold går i et finale race senere på dagen.
Der sejles ca. 3-4 sejladser.
Der sejles efter ISAF. Simple regler for kapsejlads.
Der sejles på en lille op og ned bane, løbstid ca. 20 -30 min.

I skal bare komme med et hold max. 4 personer (bedst 3 personer)
Hvis man ikke er på noget hold så meld tilbage så sætter vi nogen sammen, så man kan komme med.

Når finale race er sejlet vil der være mole øl og præmier.

Dette skulle gerne være en ny og sjov måde at lave afrigger sejlads på.
Tilmelding kan ske til Steen A Frederiksen steen@s-a-f.dk 50703778

Vi i sejlerskolen glæder os til denne dag, hvor det ikke er måltal og hvad båd man sejler i, men de som sejler!

Med venlig hilsen.

Steen Asger Frederiksen
Kerteminde Sejlerskole

Download plakat til udskrift ⇓ KS2018-afriggersejlads-annonce

Tilføjelse 17. sept 2018

Kære medlemmer i Kerteminde Sejlklub.

I mange år har der været tradition for, at vi i forbindelse med årets afrigger sejlads også om aften afholdt en afriggerfest.

De seneste par år har vi oplevet, at interessen for at deltage i festen knap har været så stor, så derfor har udvalgene for aften-sejladserne, samt formanden som de seneste år har arrangeret festen, besluttet at vi i år afprøver et nyt koncept.

I forbindelse med afrigger sejladsens ”tredje halvleg”, udvider vi arrangement til også at være overrækkelse af årets pokaler og der vil være mole øl til alle fremmødte.

Det vil endvidere være mulighed for at købe grillpølser eller selv medbringe noget til grillen.

Så derfor, mød frem, lørdag den 6. oktober, vi forventer at der er uddeling af præmier kl. ca. 17.30.

Alle medlemmer er selvfølgelig mere end velkommen til at deltage i Afrigger sejladsen først på dagen. Læs den medfremsendte indbydelse.

Venlig hilsen

Jørgen Larsen