SBM17

• Storebæltsmesterskab
  • Ranglistestævne 2017 Nordiske Folkebåde
  • Kerteminde Sejlklub klubmesterskab

Dette stævne administreres med Manage2Sail.

Det betyder at indbydelse, al tilmelding, opslag, sejladsbestemmelser, resultater findes ved at følge det link til ⇒ Manage2sail-SBM17.

PS. Bemærk iøvrigt, at der kan findes og tilmeldes på samme måde til andre ⇒ Folkebådsstævner på Manage2Sail

Tilmelding

• Se ⇒ manage2sail og vælg enten oversigten med sejladser (Folkebåd) eller klik på knappen med “Tilmeld til dette stævne”
  • Hvis du tidligere har brugt Manage2Sail skal du blot logge ind på din konto med mail/kendeord.
  • Hvis du ikke tidligere har brugt Manage2Sail skal du oprette en sejler konto, og registrede de oplysninger der kræves (primært af typen navn og adresse og sejlklub) og herefter kan du tilmelde
  • Ved tilmelding eller ved en senere login kan du vælge betalbare tilvalgsydelser såsom spisning
  • Efter tilmelding betales gebyr og ydelser online med betalingskort
  • Tilmeldingsfrist og betalingsfrist er 19/8-17, Du kan tilmelde straks, og vente med at betale til 15/8-17, men hvis du tilmelder og betaler nu, og fortryder inden 15/8-17, får du hele gebyret tilbage. Fra den 15/8-17 er tilmelding bindende.

Opslagstavle

• Se ⇒ manage2sail og vælg “opslagstavle”, Til en begyndelse finder du indbydelsen her til download og læsning, Senere vil også sejladsbestemmelser og andre opslag findes her

Deltagerliste

• Se ⇒ manage2sail og vælg “tilmeldte” som giver en aktuel deltagerliste.

Resultatliste

• Se ⇒ manage2sail og vælg “resultater” som giver en aktuel resultatliste når stævnet er startet

På denne Kerteminde-Sejlklub side formidles alene nogle praktiske oplysninger og informationstekster af uformel art.

Al formel information findes på ⇒ www.manage2sail.com/e/SBM17

Praktiske oplysninger:

Foreløbigt program, mindre ændringer vil kunne forekomme frem til tilmeldingsfristens udløb.

• Alle som deltager i både Guldpokalen og Storebæltsmesterskabet, kan gratis lade deres både stå på land, imellem stævnerne.
  • De som også skal til DM, er velkommen til at lade båden blive i Kerteminde imellem Storebæltsmesterskabet og DM.
  • Endvidere kan disse både gratis deltage i Kertemindes onsdagssejladser i perioden.

Fredag den 18. august

Kl. 18-20  Kranen er åben for isætning af både.
KL. 20.00 Fællesspisning i klubbens restaurant.

Lørdag den 19. august

Kl. 8.00   Morgenmad og smør selv madpakker.
Kl. 7.30-9.30 Kranen er åben for isætning af både.
Kl. 8-10.00 Bureauet åbner, udlevering af sejladsbestemmelser.
Kl. 10.55 Varselssignal 1. sejlads. Der sejles så mange sejladser som muligt efter banelederens skøn.
Moleøl efter endt sejlads sponseret af Dansk Folkebådsklub.
Kl. 18.30 Fællesspisning i Sejlklubbens Restaurant.

Søndag den 20. august

Kl. 8.00 Morgenmad og smør selv madpakker.
Kl. 9.55 Varselssignal. Moleøl efter endt sejlads sponseret af Dansk Folkebådsklub.

Praktiske oplysninger:

Overnatning: Teltplads på havnearealet. Gratis!
alternativt kontakt Kerteminde Turistbureau, tlf.65321121 / email: turist@visitkerteminde.dk

{{title}}

SBM16 meddelelser

Mesterskabsejladser i Kerteminde

Posted on19 aug 2016

I weekenden 20-21 august 2016 og dagene inden er mesterskabssejladserne gået igang på Kerteminde Bugt for tre bådtyper.

L23 sejler om DM, Albin Express sejler om DM og NM og Folkebådene sejler om Fynsmesterskab, klubmesterskab. Der deltager godt 60 både fra Danmark, Sverige og Tyskland. Løbende opdatering på

Fotogalleri fra L23 og Express

Resultatlister fra L23 og Express