L23 og Express Tilmelding

2016 L23 og Express DM

Stævneindbydelsen (Notice of Race) findes til download ⇓Indbydelse L23 og Express rev 2

Sejladsbestemmelser (Sailing Instructions) til download på dansk og engelsk (inklusiv baneskitse)

Tilmelding er åben og foretages via ⇒  Kerteminde Sejlklubs Nemtilmelding .

Klik på knappen for tilmelding ⇒nemtilmeld-knap

I tilmeldingssystemet kan du også, uden at tilmelde, se aktuelle navne på de tilmeldte. Opdateres direkte ved tilmeldingsændringer. Se ⇒Deltagerregistreringer

Se aperiodisk (tidsforskudt) udtrukne deltageroversigter

Ved tilmelding betales selve stævnegebyret online via kortbetaling.

Tillægsydelser som mad, camping og liggeplads kan vælges senere (der vil være link til dette i kvitteringsmail som automatisk udsendes af systemet). For betalbare tillægsydelser, vil opkrævning foregå online via kortbetaling.

Hvis man har problemer med dette kan stævnet hjælpe med at oprette, rette og slette tilmeldinger via vores administrationsmodul.

Kontakt stævneledelsen via mail.

Stævneledelsen kan og vil efter behov kontakte deltagerne via den mailadresse der er angivet ved tilmelding.
Stævnetilmeldinger:

7sm-icon-hus2

Registrering.

Stævnet starter når bureauet åbner for registrering (torsdag kl 18), dvs fra det tidspunkt åbner også opslagstavlen med eventuelle rettelser til sejladsbestemmelser, og de foreløbige sejladsbestemmelser vil fra det tidspunkt være gældende.

Indtil da kan sejladsbestemmelser ændres blot med information om ændringen.

Ved registreringer underskriver skipper en blanket med de oplysninger der er afgivet ved tilmelding. Oplysninger er rent praktiske adresseoplysninger og madbestillinger, men også oplysninger krævet i stævnets regler (identifikation af sejl der må bruges under stævnet, certifikat for bådens klassebevis som tjekkes på websejler.dk, eventuelt låneerklæring hvis ejeren ikke er ombord, klubmedlemskaber, forsikringsoplysninger. Med underskriften erklærer skipper at de afgivne krævede oplysninger er korrekte.