3 okt 2018

Sociale Netværk

Der er en række grupper på diverse sociale neværk (Facebook, Instagram, Twitter, osv), som er forbundet til Kerteminde Sejlklub mere eller mindre formelt og kendt.

Hidtil har det været forsøgt at vise aktiviteten i de kendte grupper på hjemmesiden, men efter GDPR og deraf følgende begrænsninger på adgangen udefra, har det været vanskeligt at få disse visninger til at fungere tilfredsstillende. Fornylig er nogle funktioner også lukket af sikkerhedsmæssige årsager.

Funktioner til visning af sociale netværk lukkes derfor på hjemmesiden. Når og hvis det teknisk og formelt stabiliseres vil visningen blive genoptaget, efter at gruppernes ejerskab og tilknytning til klubben er vurderet. .

Der kan i en periode forekomme sider og opslag med henvisninger (typisk til Fakebook) som fejlmelder. Disse fjernes i løbet af denne uge. Hvis du derefter støder på en fejlende henvisning må du gerne give besked til IT-og Hjemmesidegruppen .