Sejlerskole indmeldelse 2017

Kerteminde-sejlerskole.dk

Forespørgsel 2017:

Da kan være kommet til denne side af flere forskellige veje eller årsager:

• fordi du har søgt efter sejlerskole tilmelding
  • fordi du har fulgt et link fra sejlklubbens henvisning til sejlerskoletilmelding.
  • fordi du i en mail er henvist hertil efter at have sendt en anmodning om at deltage i Kerteminde Sejlklubs Sejlerskole
  • eller af en helt anden årsag

Uanset hvordan og hvorfor, så kan du her tilmelde dig til Kerteminde Sejlklubs sejlerskole.

Men tilmeldingen er ikke helt fri og åbenfor enhver, men skal ske i samarbejde med sejlerskolen og sejlklubben. Forudsætningen for at deltage på sejlerskolen er, at man skla være medlem af Kerteminde Sejlklub og Sejlerskolen skal have tilbudt plads på et hold der passer til dine egne forudsætninger.

Først og fremmest skal du derfor akceptere et pladstilbud fra Sejlerskolen. Tilbuddet får du ved at spørge Sejlerskolen, om der kan tilbydes plads som passer til dine personlige ønsker.

Det sker ved at du opretter dig i Sejlerskolens elevoversigt, med dine personlige oplysninger. Sejlerskolen vil så sende et tilbud når der er en ledig plads på et hold som opfylder dine ønsker. Den oprettelse (registrering af et ønske om at deltage i sejlerskolens undervisning) sker ved at indsende din mailadresse og navn her:

Derefter får du en kvitteringsmail med mulighed for at angive yderligere oplysninger (adresse og andre fakta) samt ønsker for undervisning (hvilke dage og tider, hvilke sejlererfaringer har du, og andre ønsker).

BEMÆRK, der er ansøgningsoplysninger i Sejlerskolens elevregister, og adgangen hertil (mail og password) er kun adgang hertil. Det er ikke adgang til sejlklubbens medlemssystem eller på anden måde forbundet til medlemskab af klubben.

Sejlerskolen vil derefter søge efter et hold der passer for dig, og tilbyde dig en plads hvis der findes en som passer til dine ønsker. Eller tilbyde en venteliste plads hvis der ikke en ledig plads lige nu.

Før eller siden, og som oftest ret hurtigt, vil din ansøgning resultere i et konkret forslag til et sejlerskolehold, som du tilbydes plads på.

Hvis du siger ja til det tilbud, kan du gå videre med alt det praktisk, herunder klubmedlemskab og betaling.

Du kan naturligvis også sige nej tak, og enten blive flyttet til venteliste eller helt slettet som interesseret i en sejlerskoleplads.

Men hvis du siger ja-tak, forsættes med betaling og gensidigt forpligtende aftale om sejlerskoleundervisning.

Tilmelding:

Sejlerskolen er et af Kerteminde Sejlklubs medlemstilbud, og deltagelse på et sejlerskole undervisningshold forudsætter således medlemskab af Kerteminde Sejlklub.
På denne side betales sejlerskolens undervisningsafgift til Kerteminde Sejlklub. Det er kun medlemmer af sejlklubben der kan indbetale sejlerskoleafgift.

Hvis du ikke allerede er medlem af Kerteminde Sejlklub og har fået tilbudt plads på sejlerskolen og derfor vil tilmeldes Sejlerskolen (betale årsafgift), skal du derfor først indmeldes i Sejlklubben (se trin 1), og dernæst kan du i trin 2 betale sejlerskoleafgiften ved hjælp af det medlemslogin du har fået ved indmeldelsen i sejlklubben.

Medlemmer af Kerteminde Sejlklub kan gå direkte til trin 2 og tilmelde sig Sejlerskolens aktiviteter Årsafgift.

Hvis du ikke allerede er medlem af Kerteminde Sejlklub kan du godt ansøge om plads i sejlerskolen og og såfremt der kan tilbydes en plads på et hold og tidspunkt der svarer til dine ønsker, kan indmeldelse i klubben og betaling af afgift påbegyndes.

BEMÆRK: Medlemskab af Kerteminde Sejlklub og registrering i klubbens medlemsregister, er ikke forbundet med oplysningerne i sejlerskolens undervisningsplan.

Se beskrivelsen ⇓ Tilmelding og betaling

Retur til ← Sejlerskole indmeldelse

1. Indmeldelse i sejlklubben som forudsætning
Kerteminde Sejlklub medlemskab ⇒ indmeldelse og betaling af kontingent
Bemærk at indmeldelsen åbner i nyt vindue og der skal angives personoplysninger som delvis vil være gentagelse af noget af det du angav ved forespørgslen til sejlerskolen. Straks efter indmeldelsen har du alle rettigheder og muligheder som medlemskabet giver adgang til, herunder at vende tilbage til dette vindue og betale sejlerskoleafgiften.

2. Betaling af sejlerskolens aktiviteter.
Den primære aktivitet er tilmelding som elev (årsafgift også kaldet sejlerskole gebyr).

Øvrige aktiviteter kan komme i løbet af året, fx teoriundervisning til duelighedsbevis, specielle former for brug af sejlerskolens både, yachtskipper undervisning eller andet aktivitet direkte knyttet til sejlerskolen. Sådanne aktiviteter annonceres muligvis andre steder på hjemmesiden såfremt der ikke forudsættes medlemskab af Kerteminde Sejlklub