Medlemsfordele

Alle medlemmer får tilsendt et medlemskort i kreditkort format. Dette medlemskort giver adgang til en Rabatordning ”KS fordel Plus”.  Husk at gøre brug af dine medlemsfordele.

Medlemmer som har indbetalt kontingent efter 1. april 2018 vil få tilsendt en fil med deres medlemskort, som derefter kan printes ud.

Du kan også selv udskrive dit medlemskort ved login i foreninglet Portalen. Det gøres ved tryk på knappen herunder:

I 2018 har vi fornyet aftalen med en lang række forretninger i Kerteminde så du kan få fine rabatter når du handler i Kerteminde.

For at opnå rabatten skal du vise dit medlemskort fra Kerteminde Sejlklub og rabatten vil blive fratrukket på ikke nedsatte varer.

Såfremt du kun har et midlertidig medlemskort, er forretningen berettiget til at se yderligere ID, f.eks. Dankort eller sygesikringsbevis.

Fordels aftalen laves for et år af gangen, men listen med de Forretninger der er med i ordningen vil løbende blive opdateret når der kommer flere til og du vil kunne finde den her på Kerteminde Sejlklubs hjemmeside. Medmindre andet er nævnt, gælder rabatten kun for ikke nedsatte varer.

Liste med butikker der er med i aftalen fra den 01.04.2018

Klik på link for at læse mere om butikken, beliggenhed, produkter, åbningstider osv.

Husk iøvrigt at medlemmer har adgang til det nye klubhus med eget kort