Booking

Kerteminde Sejlklub anvender Foreninglet Medlemssystemet til al booking (alle reservationer af enhver af klubbens faciliteter).

Hovedreglen er, at man sender en mail med reservationsønsket (navn, formål, ressource, tidspunkt) mail til udvalget.
Udvalgsformanden ekspederer ønsket og sender kvittering retur, samt indmelder reservationen i kalenderen, der ses nedenfor.

Du skal sende mail til ⇒ Materiel udvalget hvis du ønsker at reservere:

• Følgebåde (klubbens RIB og ledsagerbåde)
  • Værktøj og grej til medlemmer (slibe- og polermaskiner, mastevogn model KH, Gasgrill)
    • Mastevognen skal ikke bookes, men hentes i materielrum og afleveres i samme stand samme sted efter brug. Må ALDRIG efterlades på pladsen.
    • Gasgrill skal ikke bookes, og kan blot hentes af medlemmer til sejladsrelateret grill for et fællesskab. Dvs andre medlemmer bør have adgang, og grillen kan ikke benyttes til lukket privat brug. Det kan være praktisk at lægge en seddel ved grillen såfremt man har en plan for brug på et bestemt tidspunkt.

Du skal sende mail til ⇒ Klubhus udvalget hvis du ønsker at reservere:

• Lokaler (klubhuslokalerne i det nye klubhus)

Du skal sende mail til Ungdoms udvalget hvis du ønsker at reservere:

• Joller (ungdomsafdelingens sejljoller til udlejning, dog ikke C-optimistjollerne)

Kalenderoversigt

Da der er mange forskellige ressourcer og kun lidt plads til overskrifter, er hver ressource (båd, lokale osv) tildelt en kode, som er vist i billedet under kalenderen.

Klik for at se oversigt ⇒ Vis kodeoversigt (åbner i anden fane/vindue)

Billede med ressource kort-koder:

Booking, selvbetjening

Booking af J70 foregår på en anden måde idet certificerede J70 medlemmer selv kan foretage bookning af J70

Beskrivelsen af J70 og KS-performance aktiviteten samt bookingvejledning specifik for KS-performance finder du på → KS-performance aktivitets siden

Booking Administration

Kerteminde Sejlklub anvender Foreninglet Medlemssystemet til booking (reservation af klubbens faciliteter).

Helt generelt har alle adgang til at se kalenderen, men kun autoriserede personer kan foretage reservationer. Autoriserede personer er normalt lig med udvalgsformanden for materiel og klubhus.

Booking admin kan tilgås via nedenstående knap.