14 nov 2018

gnfs-2018 beretning

Generalforsamling i Kerteminde Sejlklub, efterår 2018

Formanden Jørgen Larsen (tv) og Dirigenten Lars Haagen Hansen (th) klar til start

Årets efterårsgeneralforsamling forløb helt stille og roligt. Humøret var højt fra starten, godt hjulpet på vej af en næsten overstadig formand som jo bare skulle have den sidste Generalforsamling overstået inden han gik på formandspension – troede vi –

Som aftenen skred frem, viste det sig, at det ikke havde været muligt at finde en afløser for Jørgen. Gudskelov har Dorrit så stort et hjerte for Kerteminde Sejlklub, at hun lod ham tage en sæson mere. Med mange forbehold; nu skal han kun være formand, og ikke passe alt det der lige falder for og alt det der ikke lige er andre der vil tage sig af.

Niels Peter Raun (tv) modtager 50 års jubilæumsnål og lykønskning fra Jørgen Larsen (th)

Der blev skiftet ud på flere poster, og heldigvis lykkedes det at besætte de fleste poster. Der blev uddelt årsnåle, og vi fik kåret ”årets sejler”. Meget overraskende for Jørgen Larsen, faldt valget på ham for den helt utrolige indsats han har ydet for klubben og dens anseelse ude i verden.

Jørgen Larsen (th) modtager Henning Nielsens vandrepokal som årets sejler, Overrækkes af Carsten Wagner (tv)

Tak Jørgen – du kan ikke roses nok for din indsats, og for at du hjælper KS endnu et år på formandsposten.

Frede

PS Officielt referat følger og placeres på dokument arkivet i medlemssystemet (red.)