Pigesejler Tilmelding 2018

I 2018 er der igen pigekapsejlads om mandagen.

Vi har et godt og bredt felt af trofaste deltagere, men vi kunne godt tænke os at være mange flere, så nye er velkomne.

Vi sejler kapsejlads hver mandag aften i sommerhalvåret. Starten går kl 19 og vi plejer at være tilbage i havnen ved halv ni tiden.

Derefter mødes vi i Søsportscenteret til hygge, debriefing og lidt mundgodt, som vi selv medbringer.

Deltagergebyret for en hel 2018 sæson er 550 kr.

KS-DH-Banekort2018

Hvis man har lyst til at være med som “gæstesejler” koster det 50 kr per sejlads. (Pengene går til drift af dommerbåd og kapsejladsbøjerne)

Hvis du synes, det lyder spændende, kontakt pigesejler udvalgets formand Sabine Gill, tlf 41425941 eller pige[mail-a]kerteminde-sejlklub.dk for at høre nærmere

Tilmeld ved klik på knappen herunder.

Som noget nyt sker tilmelding i 2018 via Sejlklubben medlemssystem (ForeningLet). Det er det system der bruges til betaling af kontingent, og det indeholder en medlemsportal. Du kan være logget ind med dit medlemslogin for at kunne tilmelde. Startgebyr betales ved tilmelding.

Tilmelding og betaling ⇒ knap-foreninglet-tilmeld