Pigesejler Tilmelding 2017

I 2017 pigekapsejladsen igen om mandagen. Vi har et godt og bredt felt af trofaste deltagere, men vi kunne godt tænke os at være mange flere, så nye er velkomne.

I år vil pigesejlerne prøve noget nyt – har derfor sammensat et varieret program med både læring, træning og kapsejlads. Tilmed også med plads til selskabelig sammenkomst og spisning.

Vi skal derfor ikke sejle kapsejlads hver mandag, men vil ind imellem lave noget andet , fx trimøvelser

To af gangene vil vi sejle to kortere kapsejadser i klubbens H både.

pigesejlere 2017 program

Eller download til udskrift ⇓ pigesejlere 2017 program

Deltagergebyret for en hel sæson er 550 kr.

Tilmeld ved klik på knappen herunder

Tilmelding og betaling ⇒ nemtilmeld-knap

ks-dh-banekort-2017

Download waypointlisten som ZIP-fil ⇓ DH-faste-mark-2016

Den pakkes-ud og indeholder en fil af type GPX (GPS udvekslingsformat) der kan importeres i mange kommercielle kort- og GPS-systemer (Garmin plotter og Homeport, Lowrance, Navionics, Google Maps/Earth osv) og OpenCPN .

Hvis man har lyst til at være med som “gæstesejler” koster det 50 kr per sejlads. (Pengene går til drift af dommerbåd og kapsejladsbøjerne)

Hvis du synes, det lyder spændende, kontakt pigesejler udvalgets formand Sabine Gill, tlf 41425941 eller pige@kerteminde-sejlklub.dk for at høre nærmere

Sejlerhilsen fra Pigesejlerudvalget