DH Tilmelding 2018

BEMÆRK2018 sejladser og tilmelding er ikke åbnet endnu, og det sker først når NoR og andre dokumenter er klar. Denne note slettes når det er sket, indtil da er alle oplysninger her blot forberedelse og afventen.

KS-DH-kølbåde 2018 (Tirsdagssejladser)

Sejladsdokumenter:

Regler til download og udskrivning:

  • Sejladskalender : 
  • Indbydelse (NoR) :
    • se nedenfor
  • Tilmelding : 
    • se nedenfor
  • Sejladsbestemmelser : 
    • ⇓ KS DH Sejladsbestemmelser 2018_v1 (se rettelser på →opslagstavle)
  • Banekort : 
    • ⇓ KS-DH-Banekort2018 (samme positioner som 2017?)
  • Løbsindeling og deltagerliste : 
    • ⇒ KS-DH-deltager (kommer senere med start- og løbsinddeling)

Indbydelse og Tilmelding:

Indbydelsesoplysninger fremgår af denne side og sejladsbestemmelserne..

Tilmelding af båd og betaling til DH-aftensejladser sker via ⇒KS tilmelding som benytter medemssystemet ForeningLet.

Startgebyr er 550 kr for alle sejladser og betales med betalingskort ved tilmelding.

knap-foreninglet-tilmeld   ←  tryk på knappen for tilmelding, eller udfyld via formular herunder.

Der skal udfyldes oplysning om skipper (ansvarlig ombord) og båden (evt DH-certifikatnummer) samt betales for tilmeldingen med betalingskort. Det er også på tilmeldingsviduet du løbende i perioden op til sejladsernes begyndelse kan se ⇒hvem der er tilmeldt.

Senere kommer detaljeret deltagerliste med løbsindeling på her og på →resultatsiden.

Tilmeldingen er samtidig en accept af regler og betingelser, og bekræftelse af at alle oplysninger er korrekte. Ved tilmelding opgives mailadresse og det accepteres dermed, at mailadressen kan benyttes til KS-DH-2018 relevante beskeder fra arrangør (tirsdagsudvalget) til deltagerne.

Send besked til kølbådsudvalget såfremt der er ændringer i oplysningerne i løbet af året. Arrangørerne kontrollerer DH-certifikatets gyldighed ved begyndelsen af sejladsserien, men ikke løbende i serien. Det er sejlerens pligt, at sikre båden er i overensstemmelse med certifikatet og at oplyse arrangørerne om ændringer i certifikat.

Ved udskiftning af certifikat (fx skift af båd eller væsentlige ændringer i sejlføring) afgør arrangørerne indplacering i nyt løb.

Tider:

Tidsplan remgår af sejladsprogrammet, hvor resultatlisterne også vises.

Der er planlagt start kl. 19.00 tirsdage til og med august (varselsignal til 1. start kl.18.55)

Der er planlagt start kl. 18.30 tirsdage i september (varselsignal til 1. start kl.18.25)

Der er planlagt 2 sejladser om lørdagene med 1. start kl. 10.00 (varselsignal 1. start kl. 9.55), og 2. sejlads snarest efter 1. sejlads.

Sejlermøde:

I år vil der blive afholdt sejlermøde efter hver sejlads. Vi lægger an til en lille snak om aftenens bane, vejrforhold og sejlads. Det er hensigten, at en af sejlerne skal stå for snakken og give sin opfattelse af aftenens udfordringer og inddrage de interesserede. Jacob har lovet at lægge for med sin beretning den første aften.

Alle sejlere er velkomne til sejlermødet, ikke kun skipper eller deltagere.

Tidspunktet for sejlermødet vil være 20 minutter efter sidste båd er taget i mål eller senest kl. 21:30.

Alle informationer, inkl. resultater, vil være at finde på www.kerteminde-sejlklub.dk under DH-Kølbåde

Gaster der kunne være interesserede i at sejle med om tirsdagen, kan rette henvendelse til kølbådsudvalget, så vil vi være behjælpelige med at finde en båd at sejle med.

ks-dh-banekort-2017

Download waypointlisten som ZIP-fil ⇓ DH-faste-mark-2016 (samme positioner i 2016 og 2017)

Den pakkes ud og indeholder en fil af type GPX (GPS udvekslingsformat) der kan importeres i mange kommercielle kort- og GPS-systemer (Garmin plotter og Homeport, Lowrance, Navionics, Google Maps/Earth osv) og OpenCPN .

Andre nyttige informationer:

  • Indmeldelse i Kerteminde Sejlklub sker via hjemmesidens medlemsafsnit
  • DH måling af båd og sejl sker ved kontakt til klubmålerne
  • DH mål, websejler BEMÆRK at der kommer nye og retfærdige ratings idet DH vurderes og justeres hvert år inden udstedelse af nye certifikater

rr15-flojo-prestart1

Se tilmelding-2018

Se tilmelding-2016

 

Klub meddelelser relateret til DH-sejladser

Dette er opslag og nyheder som er knyttet til KS DH-sejladser, men ikke nødvendigvis meddelelser som kun vedrører DH.

Forslag til Generalforsamling

Udgivet d.06 mar 2015

Forslag til generalforsamlingen i Kerteminde Sejlklub den 10. marts 2015.
Forslaget omhandler:

Kerteminde Sejlklubs lokaler i Søsportscenteret kan lejes til private arrangementer af medlemmer i Kerteminde Sejlklub.

Medlemmer af Kerteminde Sejlklub, som har været medlem minimum to år kan leje lokalerne i søsportscenteret til lukkede arrangementer/aktiviteter f.eks. kulturelle eller familiemæssige formål.  Der kan ikke udlejes til tredjemands brug.

Kontor, hallen, baderum, toiletter i baderum, sauna og Kerteminde Kajakklubs lokaler er ikke omfattet af forslaget.

Udlejning til ungdomsfester og tilsvarende arrangementer er ikke muligt.

Mad der serveres skal leveres af Kerteminde Sejlklubs Restaurant med mindre de ikke kan levere eller man selv laver maden.
Rengøring af toiletter og gulve foretages af professionelle folk, hyret af KS.
Forretningsudvalget kan fravige ovenstående retningslinjer, hvis det vurderes gunstigt for klubben.

Forslagsstiller: Repræsentantskabet.

 


Motivation for udlejning af Søsportscenteret til medlemmer.
På efteråret generalforsamling blev muligheden for udlejning af Søsportscenteret kort nævnt under punkt 5. Formandsvalg samt punkt 7. Eventuelt.

Formål:
Udlejning af Søsportscenteret har til hensigt at skabe en medhjælpende økonomisk faktor til udvikling og vedligeholdelse af Søsportscenteret, samt en øget relation og tilknytning til Kerteminde Sejlklub.
Medlemmerne af Kerteminde Sejlklub får herved mulighed for at gøre brug af Søsportscenteret til kulturelle og familiemæssige formål.
Endvidere at Søsportscenteret udadtil bliver centrum for en generel opfattelse af, at Kerteminde Sejlklub er en aktiv klub, hvor ikke kun sejlads er i højsædet, men i lige så høj grad også har et godt socialt engagement.

Generalforsamling

Udgivet d.06 mar 2015

Ordinær generalforsamling

Tirsdag den 10. marts 2015 kl 19.30

Dagsorden ifølge vedtægter

Regnskab og forslag er opslået i klubhuset.

Der udleveres et stk klubstander til alle fremmødte (dog kun en pr. båd)

Kl 18.00 serverer Hovmesteren en god “Dagens Ret”, tilmelding senest søndag 8. marts på tlf 6532 2453.

 

Venlig hilsen

Forretningsudvalget

 

 

Hjemmesiden åbnet

Udgivet d.01 mar 2015

Den nye hjemmeside er sat i drift pr 1. marts 2015.

I denne startversion skal den blot viderestille til den gamle side, blot på en lidt mere udvidet og nuanceret måde end tidligere viderestilling.

De næste par dage kigger vi på den og justerer detaljer, hvorefter vi går igang med at omlægge udvalgte områder. Hvilke og hvornår meddeles her på denne sides nyheder. Det meddeles også på den gamle side hvis der er områder hvor opdatering er standset på den gamle side, og herefter skal findes på denne nye side.